Ebook PERCUMA!!! sorry BOSS, saya terpaksa berhenti kerja

Ebook PERCUMA!!! sorry BOSS, saya terpaksa berhenti kerja
Ebook PERCUMA!!! sorry BOSS, saya terpaksa berhenti kerja

Sunday 12 January 2014

PENGALAMAN PERGI KE HQ SHAKLEE

Assalamualaikum...

petang semalam, untuk pertama kalinya seha pergi HQ Shaklee kt subang..jarak dari Banting ke Subang lebih kurang 50 km..jauh juga kan..nk timba pengalaman la katakan...yang pasti seha bukan pergi seorang. En. suami yang baik hati yang bawa kereta. kesian sebenarnya kat en.suami sbb baru balik keje dekat-dekat pukul 4. selepas itu terus nak teman mak buyong ni pergi Subang. Tetapi itulah pengorbanan seorang suami yang seha akan sentiasa kenang sampai bila-bila.

Sampai kt Empire Tower Subang pukul 5. nak tahu alamat penuh HQ Shaklee Subang boleh KLIK  DISINI ye.  bersebelahan dengan shopping komplek. boleh pula seha tanya suami, kita nak g HQ terus atau nak jalan-jalan kat shopping komplek? ada hati nk shopping padahal sebenanrnya nak window shopping je. en. suami kata pergi HQ Shaklee dulu.

Nasib baik ikut keputusan yang en.suami buat. kenapa seha cakap macam itu? naik ye kt HQ tengok orang bukan main ramai lagi tunggu giliran. first time pergi. baru tahu sistem macam mane. kalau pergi window shopping dulu nampaknya tak sempat nak ambik stok.

 Dapat nombor giliran 1325. no sekarang 1283. Nasib baik kaunter yang buka tu de 6. sistem dekat sana terurus dan cepat. So, tak tunggu lama.




Lepas satel beli barang untuk customer dan stok untuk disimpan dirumah,terus ajak en.suami balik. singgah solat sekejap kt tol saujana putra. sampai rumah dah nak dekat pukul 7.15. pengalaman untuk budak yang baru berjinak dengan Shaklee ni.


Gambar diatas gambar stok yang seha beli untuk peringkat permulaan. Ada yang nak hantar kat customer esok. terlebih dahulu terima kasih banyak-banyak yang menyokong seha dalam bisnes Shaklee ni dan yang percaya kepada seha untuk membeli prodak Shaklee dengan seha. rezeki untuk baby dalam kandungan ni rasanya. Semoga rezeki anak ummi dalam kandungan ini sentiasa ada dan berterusan. Apa istimewanya kalau beli dengan seha ye? ok,kat sini seha terangkan. Sesiapa yang beli prodak Shaklee dengan Seha, anda akan dapat:
-harga paling istimewa
-jadual permakanan vitamin secara PERCUMA
-konsultasi PERCUMA berterusan

Kalau sesiapa nak pergi HQ Shaklee Subang ni, alamat dia KLIK SINI. kalau untuk cawangan atau branch selain subang, boleh KLIK DISINI .

BOLEH KE ANDA PERGI DIRECT WALK IN KALAU ANDA BUKAN AHLI???

semestinya boleh.malah anda boleh dapat harga ahli. MACAM MANA CARANYA??? anda pergi sahaja ke HQ atau mana-mane cawangan Shaklee, bg ID seha iaitu 1096265 (Noorfasheha Abidin), anda boleh terus beli barang dengan harga ahli. Senang dan jimatkan.

OK.sampai sini sahaja. terima kasih kerana sudi membaca.

 Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin mendapat Shaklee dengan harga yang murah dan berpatutan?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Seha untuk:-

BEST Price Offer
FREE Consultation
Business OPPORTUNITY with Shaklee!!


Noorfasheha Abidin
Shaklee ID : 1096265
Call / SMS/Whatapps 019 - 936 8826

No comments:

Post a Comment